Blogger Sitelerinde Kayma Sorunu!


blogger

evet arkadaşlar bugun  benimle birlikle bir çok kişinin de başına gelmiştir.
Sitelerde bazı eklentilerin sağ veya sola kayması bu benim 4 5 eklentide meydana geldi.
 Bunun nedeni blogger bir güncelleme yaparak  sistemi yenileme çabasındaydı.
Ben de acaba  temada sorun oluştu  diye temanın her yerini tekrar değiştim. 
Tüm kaymış eklentilerin ölçülerini değiştim :)
 sonra pc yi kapatıp açtım bide baktım  düzenlediğim eklentilerde yine bir kayma oluşmuş yani bir türlü başa çıkamamıştım bazı sitelerde buna çözüm olarak  kodlar gördüm.
wmaraci sitesinde ve onur baturun sitesinde gördüm henüz uygulamadım ama tekrar kayma olursa uyguluyucam :)

bunu 2 şekilde gösterelim

Not: 1ci kod daha sizin için daha sağlıklı olabilir. o yüzden öncelikli olarak  1 ci kodu denemeniz :)

1.ci kod ]]></b:skin> kodunu bulun ve hemen üstüne ekleyin


.section,.widget,.widget-content,.widget ul,.widget li { margin:0; padding:0 }


2.ci kod <body> bulun ve sonrasına ekleyin
<script src="http://code.jquery.com/jquery-1.9.1.js"></script>
<script>
$("[href$='css_bundle.css']").remove();
</script>

2 yorum:

  1. body kısmına eklenen kod css leri gizlemektedir ve sağlıklı olmayacaktır bundan eminim 2. yöntem uygundur oluyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yüzden not olarakda düştüm 1 ci yöntem daha sağlıklıdır diye :)

      Sil