Lycoris Full White Responsive Blogger Template


Daha önce paylaşmış olduğumuz Lycoris Full Dark blogger Temasını biraz editliyerek beyaz olarak tekrar düzenledim siyah  biraz fazla iç karartıcı oluyordu :) bu şekilde kullanmak istiyenler olabilir diye düşündüm ve paylaşmaya karar verdim temanın kendi bir kaç özelliğini değiştirdim konu içindeki relate post eklentisini ve sosyal paylaşım eklentileri ni değiştirdim birkaç tane eklenti eklemeyi düşünüyordum aslında ondan sonra paylaşıcaktım vazgeçtim artık siz istediğiniz gibi düzenlersiniz.

Demo Full Dark

Demo Full Beyaz



17 yorum:

  1. Menülere eklenen ikonlarla daha güzel bi tema olmuş. :)
    Sidebar renklerini pek beğenemdim, tema genel itibariyle koyu renk olanından daha üstün ve şık. (o)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol teşekkür ederim renkleri koyudan arındırmak için farklı yaptım turkuaz da güzeldir be :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok abicim nasıl bişey değil benim için hâyâti bir mesele (h)

      Sil
  3. Selam temayı çok güzel editlemişsin tebrik ediyorum Beyaz olanı çok beğendim ve kullanmaya karar verdim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmenize sevindim güle güle kullanın :)

      Sil
  4. Merhaba Tolga. bizim için ana sayfadaki örnek resimlerin tam ortasına birtane play iconu koymak istiyorum yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  5. Site adresinizi yazarsanız bi incelerim icon eklemek basit bir işlemdir aslında yinede yardımcı olmaya çalışırım birde bu tema içinmi istiyorsunuz

    YanıtlaSil
  6. Abi sidebardaki logolarını nasıl kaldırabilrim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Logolarını derken anlamadım resimle gösterirmisin

      Sil
    2. Abi hani şu menüdeki android blogger wordpress falan var ya onların logolarını

      Sil
    3. menülerin yanlarındaki menü iconları silmek için linklerin yanında şu tarz kodlar vardır kodu buraya yazamıyorum resim linki vercem ordan bak o tarz i class kodlar varsa onları sil http://3.bp.blogspot.com/-xaLVGOq0n3c/VGloJ_TgNnI/AAAAAAAAeM0/fgK36K5P9-g/s1600/font-awesome6.png

      Sil
    4. abi bide şu tolga gönülün altındaki rsmin kodu nedir değiştirmek istiyorumda

      Sil
    5. Resmin kodu bu tema şablonunda back.jpg diye aratıp bulabilirsin http://4.bp.blogspot.com/-tgj5JAooQ6g/U_qwYfFZMKI/AAAAAAAAFNQ/jAB59NwiEWs/s1600/back.jpg

      Sil