Adtriplex ve yillix yayıncı medya

reklam medya
merhaba arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek istiyorum :) işlerimden dolayı pek fazla konu paylaşımı yapamıyoruz vaktimiz oldukça paylaşım yapabiliyorus hiç konu ve yayın paylaşmıyosun diye soranlar olduğu için açıklık getirmek istedim..

Bu açıklamayı belirttiğimize göre asıl konumuza geçebiliris.  :) Her web site sahibi sitesinde reklam yayınlamak ister ufakda olsa bişiler kazanmak ister :)
hangi yayıncı reklamlarını kullanıyorsun diye soranlar oldu için bu konuyu paylaşmak istedim
elbet bissürü yayıncı reklam veren siteler vardır ama bana en idialleri bunlar gibi geldiği için bunları seçtim
tabiki siz yine araştırıp ona göre eklemeler yaparsınız.

benim kendi sitemde kullandığım yayıncı reklam veren  site adreslerini vermek istiyorum

1. Adtriplex

Örnek Resim


adtriplex

Peki Reklam kazanç Türleri neler ? 

C : Click-out : Banner'dan siteye giriş yaptıktan sonra kullanıcın site içindeki sitedeki ilan vsss... de tıklaması gerekıyor.

L : Üye başına ödeme : Bannerdan siteye girip üye olanlara kişi başı ödenen ücrettir.

S : Komisyon usulü : Bannerdan siteye girdikten sonraki yapılan alışverişlerden size verilecek komisyonu ifade ediyor.


Burdan girip üye olabilirsiniz.


2. yllix medya 
yillix


Yllix,  yayıncıların kendi web sitelerinden gelir elde etmesine yardımcı olan yabancı çevrimiçi reklam ağıdır. CPM, CPC, CPA ve PopUp reklamları destekleyen Yllix ‘de reklam boyutları 300×250, PopUp 728×90, 468×60, 120×600, 160×600 formatlarındadır.

Yllix , akıllı ve tam otomatik sistemi sayesinde , siteniz için en uygun ve en kazançlı reklamları gösterir. Yllix, Sitenize eklediğiniz reklamların gösterim oranı, tıklanma sayısı ve üyelikler için bizlere ödeme yapmaktadır. Yllix reklam onayı için günlerce beklemezsiniz. Yllix’e üye olup anında aktive olan hesabınızı hemen kullanmaya başlar ve internetten para kazanabilirsiniz.


Yllix ödemeleri haftada 1 sefer yapılmakta olup ödeme alt limiti sadece 1 dolardır. Kazançlarınız; Paypal, Payza, Liberty veya banka hesabınıza yapılabilmekte.

Buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

0 yorum: