Bresponsive Blogger Teması


bresponsive
Merhaba arkadaşlar bugun bir blogger teması paylaşacağız yine kendim için blogger teması ararken  farklı temalarla karşılaştım nedense ben kullandığım temalardan çabuk sıkılan birisiyim ve sürekli bi tema  araştırması içine giriyorum :) hoşuma giden bir temayı sizinle paylaşmak istedim.
sizlerinde beğeneciğinizi umuyorum.


responsive 2
Temanın özelikleri
  • Tamamen Duyarlı
  • Altbilgi mutiple Kategori ileti Widget'lar
  • Öne Carousel kaymak Top (Otomatik Güncelleme)
  • Öne Carousel kaymak Ana Widget (Otomatik Güncelleme)
  • Dergi tarz Sayfa
  • Widget yaptırın
  • Sosyal Simgeler Widget
  • Blogger için sekmeli içerik Widget (Popüler, Yeni, yorum, Tag)
  • Kategori Mesajlar otomatik kapmak görüntü ile küçük küçük ile Widget
  • Son Mesajlar otomatik kapmak görüntü ile küçük küçük ile Widget
  • Popüler Yayınlar otomatik  görüntü ile küçük küçük ile Widget
  • Son Tweetler Widget
  • Word basın gibi serin sayfa gezinti.
  • Her yazının sonunda ilgili posta kutusu (Sayfa Görüntüleme artırmak için).
  • Yatay Kategori Navigasyon
  • Başlık ve Kenar Çubuğu desteklenmez Reklamları (Adsense destekli)
  • Arama Motoru optimize Blogger Şablon (SEO)
  • Ve daha fazlası ..

Demo ve download

4 yorum:

  1. Tema çok güzel portal teması kullnılabilir gibi :)

    YanıtlaSil
  2. abi bu sitenin css ile birlikte bulabilirmiyim js vs...

    YanıtlaSil
  3. js ve css html ile birlikte varmı sadece bir şeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soruyu tam anlamadım :) siz konudaki temadanmı bahsediyorsunuz yoksa benim kullandığım temadanmı benim kullandığım tema ise adresi veririm ordan indirebilirsiniz.

      Sil