Fantastik Blogger Teması

Merhaba arkadaşlar kendi kullandığımız temayı paylaşmaya karar verdik yakında yeni bir temaya geçiceğimizi için paylaşalım dedik başlıkdada fantastik blogger teması dedim başka isim bulamadım :) daha önceden de buna benzer tema paylaştığım için gerçi aynı tema zaten sadece renkleri değiştirildi ve tamamiyle transparan olarak yapıldı..

Normalde sade bir tema sevmediğim için genelde kullandığım temalarda görsel anlamda baya bir düzenlemeler yapabiliyoruz.O yüzden bu temayıda ona göre tasarladık..
koyu renk temalar sevenler varmıdır bilmiyorum ama benim koyu renk temalar her zaman hoşuma gitmiştir..

Bu tamayıda kahverengi renklere uygun olarak  düzenledim. Bir kaç örnek resim sunup temamızı paylaşalım..

Fazla resim eklemiyorum demosu zaten  sitemizden inceliyebilirsiniz.

Bu temanın açık yani transparan olmayanıda vardır onu istiyen olursa konu altına yorum olarak yazabilirler

Kısa bilgilendirme  temayı indiren arkadaşlarımız için ana sayfada bulunan görürsünüz zaten  sağda izlendi yazıyodur bu sayfa kaç kez görüntülendi eklentisidir. bunun için buraya göz atıp yeniden uygulamanızı tavsiye ederim çünki şu an  bu eklenti bizim siteye göre ayarlanmıştır.

Temada demo ve dowloand butonu eklidir arkadaşlar kullanmak istiyenler olursa bunun için aşağıdaki verdiğim kodları kullana bilirler.






Temada kod kutusuda eklidir arkadaşlar bu eklentiyi herkez arıyodur eminimki  bu kodda temada ekli durumda kullanabilmeniz için aşağıdaki kodları kullanmanız yeterli olucaktır.





Son olarak arkadaşlar slider etiket bazlıdır Genel Katagori diye aratıp bulun ve bunun yerine siz hangi etiket yayınlamak istiyorsanız o etiketi ekleyin bunu sölemeyi unutmuştum bunuda bildirmiş olalım

ve bi son gelişme daha ekliyicem arkadaşlar admin2 diye arayıp bulun ve aşağıdaki kodları onunla kopmle yer değiştirin


bu verdiğim kodu sizdeki kodla değiştirin

Temayla ilgili sorunlarınız olduğu zaman  konu altına yazarsanız yine yardımcı olmaya çalışırıs..

38 yorum:

  1. Vay vay vay...yeni haliyle tekrar paylaşılmaya değer hale gelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Wooowww !. Süper bir tema olmuş.Herkeze önerim ;).

    YanıtlaSil
  3. Tamamiyle değişik tam bir fantastik bir tema oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Temanız çok güzel... Bende kullanmak istiyorum bize sunduğunuz için çok teşekkür ederim fakat sidebar alta kayıyor. Hiçbir değişiklik yapmadım. Yapıştırıp önizlediğim gibi bu halde.
    Ucubeblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temayla ilgili tekrar bilgilendircem sizi bi arkadaşımızdada sorun olmuş aynı sidebarla ilgili konuyu çözebilirsek sizede dönüş yapılıcak

      Sil
  5. Tema güncellenmiştir tekrar indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. TASRIMDA EKLEDİM SLİDER EKLEYEMİYOM OTomatik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel Katagori diye aratıp bul orayı kendi etiketini ekle slider etiketle çalışıyor

      Sil
  7. İzlendi işareti sanırım 3er 5er artıyor.. Sizinkinde bir sorun yok ama.. Sayfayı yeniledim 120 idi 123 oldu. bir de adminleri izlemesini önleyebilir miyiz?
    http://ucubeblog.blogspot.com/2013/12/terkedilmis-blog.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.sohbetcheblog.net/2013/11/blogger-yaz-kac-kez-okundu-sayac.html burdaki adresi inceliyip tekrar ekledinizmi

      Sil
    2. izlendi kısımdaki yerdekimi adminlerin gizlenmesi o mümkün değil yanlız

      Sil
    3. bu arada sitenizi izledim sitenizde iki adet iletişim ve blogu izle var kodları kaldıramıyorsanız yardımcı olabiliris.

      Sil
    4. Evet kaldıramıyorum malesef. Yardımcı olursanız çok sevinirim

      Sil
    5. şöle sölim size temada değişiklik falan yapmadıysanız tekrar indirip bir deneyin eğer yine aynısı olursa bana besiktas@sohbetche.net adresine yönetici daveti yollayın ben ilgileniyim

      Sil
    6. Sağolun tema yerine oturdu ve hallettim fakat bu sefer de eski banneri kaybettim temaya uygun hoşgeldiniz yazılı banner yerine kodların arasında başka bir banner buldum fakat temaya uygun olanı sizde varmı?

      Sil
    7. Tamam halletim sağolun

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ne aradınız ne yok anlıyamadım biraz daha açık yazsanız :)

      Sil
  9. Tema gerçekten de mükemmel olmuş. Baya kullanışlı. Teşekkürler Tolga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğendiğinize sevindim )

      Sil
    2. Temanın manşet bölümü paylaşımlar çoğaldıktan sonra mı geliyor? Yoksa manşet için ek kod mu eklememiz gerek?

      Sil
    3. slider etiket bazlıdır rss ile çalışıyor yani siz sadece hangi etiket bölümünün yayınlanmasını istiyorsanız o etiket ekliyorsunuz temanın içinde Genel Katagori yazar bu benim yanda katagori kısmında da görürsünüz Genel Katagori yazar yani tüm konuları eklediğim kısım bu şekilde manşetler siz konu ekledikçe çıkar ama dedim gibi etikete bağlı çalışır

      Sil
  10. kardeşim sana gondersem slideri eklesen olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönder eklerim ama zaten slider ekli olması gerekiyor

      Sil
  11. logoyu nasıl değiştireceğim logonun resim linkini bulamadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. logo linkini C Adam aşağıda vermiş :) css lerin içindedir

      Sil
  12. Logo linki:

    https://lh3.googleusercontent.com/-y2plVQNqjOA/UgPdqwyiIlI/AAAAAAAADyc/Mp4ZodK4CCQ/w252-h80-no/logomkr.png

    YanıtlaSil
  13. http://yadi.sk/d/89vlkaf5F9rCi TIKLA İNDİR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekledim indir şablondan Genel Katagori diye bul oraya hangi etiketin yayınlanmasını istiyorsan onu yaz http://yadi.sk/d/_l3oBq15F9sB8

      Sil
    2. Genel Katagori ONUN YERİNEMİ YAZCAM

      Sil
    3. evet sadece genel katagori kısmına kendi etiketinizi yazcaksınız

      Sil
  14. sonra başka sayfada kullanıcam tasarımı


    www.casper292929.blogspot.com da kullancam

    şuan başka sayfada ekledim

    yönetiyim başka sayfasında sahibi ben değilim

    http://sametblogu.blogspot.com/ adresde ekli tasarımı

    YanıtlaSil
  15. ETİKETLEDİM ÇALIÇMADI ACABA BİRAZ GEÇMİ ÇALIŞIYOR

    YanıtlaSil
  16. OLMASSA BANA RESİMDEN ORNEK OLARAK GOSTEREBİLİRSİN OLURSA

    YanıtlaSil
  17. http://gumuskozde.blogspot.com/ EKLEDİM DENEMEDİM OLMADI ETİKET

    YanıtlaSil
  18. EKLEDİM OLMADI NASIL YAPICAM DA

    arada sen iyi bir tema eklemissin nerden aldın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana besiktas@sohbetche.net adresine yönetici girişi ekleyin sitenizden halledeyim
      bu tema maxxi teması

      Sil