Blogger Resimlerin Kenarlarındaki Çizgileri Kaldırma

gölgeler
Sitelerinizde Genelde tüm temalarda olur resimlerin kenarlarında  çizgiler veya gölgeler oluşur tabi bazı arkadaşlarımız için bu pek iyi durmaz :) ve kaldırmak isterler. bunun içinde çok kısa bir yöntem vardır.
Bu kodu da baya kişi sorduğu için yayınlamak istedim umarım bazı arkadaşların işine yarar :)
şablonumuzda css kısmına kısa bir kod eklememizdir.

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img, 
.BlogList .item-thumbnail img { 
  padding: none !important; 
  border: none !important; 
  background: none !important; 
  -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; 
  -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; 
  box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; 
}

16 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yahu benim blogumda yayınlarda şeffaf diktörtgen gölge var, onu nasıl kaldıracağız, bi el at kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. şeffaf dikdörtgen dediğiniz post yayınlarındakiyse onlar normal post-body alanında onlar kaldırdıkmı pek bişeye benzemez gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. inanamıyorum hallettim :s =)) post-thumb ' dan kaynaklanan birşey miş. yinede teşekkür ediyorum kimse ilgilenmemişti bana, zamanınızı ayırıp bana yardımcı olmaya çalıştınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet olmuş ama yine dedim gibi yayınların arkasında hafifte olsa o gölgelikler kalsa daha iyi olur çünki beyaz yazılar pek okunmuyor :) o gölgeliklerin rengini biraz daha açardınız yani bana göre daha estetik olurdu burda örnek temam daki gibi http://www.tolgagonul.net/2013/12/fantastik-blogger-temas.html

      Sil
  6. arkaplan resimim gayet uygun bence, hıç sorun yaratmıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Tolga bey. yayınlarıma fotoğraf eklediğmde hemen altında beyaz bi çizgi oluşuyor, biçimlendirmedenmi kaynaklanıyor anlamadım. kurtarın beni bu illetden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. site adresinizi yazarsanız bi inceleyebilirim

      Sil
  8. Sanırım altından kalkabilirim!

    YanıtlaSil
  9. Bendeki o önce sonra resimlerindeki gbi değil işte. sadece altta. bu yöntemi bi deneyim ben sizi haberdar ediceğim tolga bey. bende inceledim. borderle alakalı. none yapnca kayboluyor. border bottom :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adresinizi yazarsanız inceleyip çözüm bulabiliris

      Sil
  10. yenilenme aşamasında sitem tolga bey. ama ben sizi bilgilendiricem, size muhtacım ne yalan söyleyim :|

    YanıtlaSil
  11. tolga bey bu kodu nereye ekliceğiz acil eklemem gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tema şablonunuzda /b:skin bu kodu bulun sonra kodları üstüne ekleyin

      Sil
  12. Siz yazıyı yazmadan önce denedim olmadı,
    fakat gerekte kalmadı zaten. Kendim hallettim, işin mantığını öğrenince çok basit Tolga bey.

    YanıtlaSil