Blogger Resimlere zoom efekti verme

blogger css zoom efekti
bu yazımızda basit bir kod sunucas resimlere zoom efekti verme bu eklenti temanıza görsellik katabiliyor bi kaç kişi bunu bana sorduğu için paylaşma gereksinimi duydum :) umarım kullanmak istiyenlerin işine yarar diye düşünüyorum ...

kod kullanımı çok basittir tema şablonunuzda ]]></b:skin> burdaki kodu bulup aşağıdaki kodu hemen üstüne eklemenizdir.


.post-body img { -webkit-transition: all 0.3s ease-in-out; -moz-transition: all 0.3s ease-in-out; -o-transition: all 0.3s ease-in-out; -ms-transition: all 0.3s ease-in-out; transition: all 0.3s ease-in-out; } .post-body img:hover { -webkit-transform: scale(1.1); -moz-transform: scale(1.1); -o-transform: scale(1.1); transform: scale(1.1); }

15 yorum:

  1. BEN EKLEDİM ÇALIŞTI GEREK KALMADI KARDEŞ

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Resmi biraz daha büyütmek için ne yapmalıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0.3s bu kısımları yükselte bilirsin 4 5 vs gibi

      Sil
  4. Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı kodu benin tasarımda çalıştırırmı sana vermıstım

    YanıtlaSil
  5. Yorumunuz onaylandıktan sonra görülecektir. BİDE BLOGGER OYLE ÖZELLİĞİ VARMIDIR

    YORUM ATARKEN SENİN GİBİ

    YanıtlaSil
  6. yorum denetleme sitenden ayarlar bölümüne gir yayınlar ve yorumlar kısmına girip sağda görürsün zaten yorum denetlemeyi seç aynısı sendede olur

    YanıtlaSil
  7. SAĞOL

    DEDİĞİM GİBİ DENERMESSİN

    Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı DENEDİM OLMADI

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Güzel oldu, daha önce dikkat etmemişim kategorilere, blogum için güzel eklentiler var
    Teşekkürler

    YanıtlaSil