Sidebar Katagoriler bölümünü özelleştirme


katagori
Katagoriler kısmını özeleştirme eminim herkes sitesinde bir katagori oluşturmuştur.sade bir katagor ialanı kullanmak istemiyorsanız.
Bu bizim kullandığımız katagoriler alanını sizlerle paylaşıyoruz eklentimizi bir kaç kişi istedi bizde paylaşalım dedik :)
Eklenti zaten görünüm açısından da çok güzel bir görüntü sağlıyor.
katagori2
numaraların gözükmesi için ise yukardaki resimdede gördüğünüz gibi  her etiketteki  kayıt sayısını göster  demişim sizde aynı şekilde yapığınız zaman  etiket sayılarıda gözükücektir.


öncelikle css kodlarımızı ekliyices tabi bu verdiğimiz kodları siz kendi temanızdakilerle  yer değiştiriceksiniz. bunuda belirtelim.


#Label1 li:hover .label-counter {
background-color: #f5696c;
color: #fff;
}
#Label1 li .label-counter {
float: right;
background-color: #0b5394;
color: #fff;
line-height: 1;
margin: 2px 0 0;
padding: 3px 5px;
text-align: center;
font-size: 12px;
transition: all 0.7s;
border-bottom: 1px solid #fff;
border-radius: 3px;
}

#Label1 ul li:hover{background-color:#F0F5F7}
}
.sidebar .widget {
-moz-box-shadow: none;
-webkit-box-shadow: none;
box-shadow: none;
}

#Label1 ul li {
height: 26px;
line-height: 23px;
padding: 0 7px 0 8px;
font-size: 12px;
color: #555;
text-decoration: none;
text-shadow: 0 1px white;
background: #fafafa;
border-width: 1px 0 1px 1px;
border-style: solid;
border-color: #dadada #d2d2d2 #c5c5c5;
border-radius: 3px 0 0 3px;
background-image: -webkit-linear-gradient(top, #fcfcfc, #f0f0f0);
background-image: -moz-linear-gradient(top, #fcfcfc, #f0f0f0);
background-image: -o-linear-gradient(top, #fcfcfc, #f0f0f0);
background-image: linear-gradient(to bottom, #fcfcfc, #f0f0f0);
-webkit-box-shadow: inset 0 0 0 1px rgba(255, 255, 255, 0.7), 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.05);
box-shadow: inset 0 0 0 1px rgba(255, 255, 255, 0.7), 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, 0.05);
margin-bottom: 0px;
overflow: hidden;
}
#isitabnya .Label li{-webkit-transition:all .4s ease-in-out;-moz-transition:all .4s ease-in-out;-o-transition:all .4s ease-in-out;-ms-transition:all .4s ease-in-out;transition:all .4s ease-in-out}
isitabnya .widget-content.list-label-widget-content{margin:0}
#isitabnya .Label li{width:48%;display:inline-block;float:right;padding:0;background-color:whiteSmoke;border:1px solid #E9E9E9;margin:0 1% 2px}
#isitabnya .Label .isilblnxx{display:block;padding:4px 8px}
ltr{display:block;float:left;margin:0 5px 0 0;min-width:20px;font-size:9px;text-align:center;background-color:#850000;color:white;border-radius:2px}
ltr{background-color:#8A8A8A}
#isitabnya .Label li:hover{background-color:#F7DEDE}

bu aşağıdaki kodu bulup

<span dir='ltr'>(<data:label.count/>)</span>
 bununla değiştiriyoruz
<span class='label-counter'><data:label.count/></span>

25 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. kod yeniden düzenlendi css kodları /b:skin kodunu bulup hemen üstüne ekle

    YanıtlaSil
  3. kendi #label kodlarına değiştircen

    YanıtlaSil
  4. Bunu yabancı bi temada görmüştüm :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru bende o yabancı bi temadan kodları alıp bendekinle uyarladım :)

      Sil
  5. Kodları ekledim çalıştı. Teşekkürler faydalı bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
  6. bende verdiginiz iki eklentide olmadi napabiliriz nasil düzenlicez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eklentimizde css kodlarını kendi kodlarınızla değiştirdiğiniz zaman çalışıyor eklentiyi eklemenizde yardımcı olabiliris.

      Sil
    2. ben yönetici panelden gelismis ayarlardan css ekleden ekledim diger kodlarida sablon düzenleden yaptim lakin olmuyorr benim temam özel bir tema tehemaforestten alindi ...http://www.hdfilmizle.me sag tarafda ama yan yana durmuyor ...

      Sil
    3. Helin hanım bana sitenizde tolgagonul@outlook.com bu mail adresine yönetici olarak mail yollarsanız ben yardımcı olabilirim.

      Sil
    4. mail göndermenize gerek kalmadı yan yana sıralamak için şu kodu ekleyiniz. #Label1 ul li{float: left;width: 45%;}

      Sil
  7. tamamdir kategori olaylarini yaptim...tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. tolga bey birde su sitedeki resimli arsiv sayfasi yapma olayini yapsaniz bizlerde bloglarimizda kullansak...http://www.guidepedia.info/p/sitemap.html#0 su sitedeki resimli arsivleri yapalim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gösterdiğiniz sitedeki kod bende yok ama biraz araştırma yaparak ona benzer bi kod buldum
      https://app.box.com/s/6e74k1cs1huae639ydwh burdaki adresten indirip sitenizde kullanabilirsiniz.

      kullanmak için boş bir sayfa açıp kodları yerleştiriyorsunuz. bir deneyim bakalım olcakmı :)

      Sil
    2. o kod bende var ama resimleri kare icine alamiyorum....onu nasil yapcagiz ...kare icinde yanyana durmuyor alt alta ve düzensiz geliyor...


      Sil
    3. burdakini indirip deneyin https://app.box.com/s/dlwbcwk792i1nvzijls1 ben css kodları ekliyerek düzenleme yaptım yanlız yan yana sıralayamadım :) o kodları bulduğunuz sitedeki arkadaşa mail attım sevide teması kullanmanız gerek dedi :) o yüzden başka napabiliris pek bilmiyorum

      Sil
    4. ben örneğini denedim anca bu şekilde oluyor http://www.tolgagonul.net/p/sitemapp.html#0 burdan bakabilirsiniz. ben birazdaha düzenleme yapmaya çalışırım

      Sil
  9. tamam böyle kullaniriz tesekkür ederim yardimlariniz icin

    YanıtlaSil
  10. tolga bey bu menuden bir tane daha yapmak icin napmamiz gerekiyor....misal söyle olmasini istiyorum 1 tanesinde film kategorileri bir tanesinde dizi kategorileri göstermek istiyorum ama olmuyor...nasil yapabiliriz yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu sanırım şu şekilde yapılabilirsiniz yine yerleşim bölgesinden gadget ekle diyip sonra etiketleri seçip eklemek zaten onu eklediğinizde tüm etiketleri ayarladığınız için bunuda o şekilde ayarlıya bilirsiniz. Yanlız tüm etiketleri göstermessiniz. seçtiğiniz dizileri etiketlersiniz. sonuçta etiketleri menü oluşturmuş oluyorsunuz

      Sil
  11. yeni etiket olusturdum...ama yeni olusturudugm etiket yanyana olmuyor alt alta duruyor yan yana glmesi icin napmaliyizki...yoksa olmuyormu bu sekil

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil