Android |
Radyo ve televizyon programlarıyla "şok kampanya" dahilinde Android yüklü tablet pazarlayanlar, Türkiye'ye ilginç bir başarı getirdi. Detaylar bu haberde.
Türkiye'de tablet
denince artık akla eskisi kadar baskın bir oranda iPad gelmiyor. Bunun
bir nedeni de muhtemelen TV ve radyolardaki tanıtım programlarında denk
geldiğiniz sözde astronomik indirimlerle (peynir ekmek gibi) satılan
Android yüklü tabletler. Her seviyede bir veya iki model seçeneği sunan Apple'a karşın, Android tabletler 100 TL seviyesinden başlayarak 1000 TL ve üzerine kadar yükseliyor.
Çeşitliliğin ve bahsettiğim giriş seviye tabletlerin yanı sıra Samsung, Asus gibi markaların başarıyla yönettiği pazarlama stratejilerinin sonucu olarak artık neredeyse her hanede bir tablet bulunuyor. Aileler çocuklarına nazaran daha yüksek maliyete sahip bir dizüstü ya da masaüstü PC almak yerine karne dönemlerini tablet ile geçiştirme fırsatı yakalıyor. Üstelik bu tabletlerin çoğunun yuvarlak bir Home tuşu bulunmuyor.
Ülke olarak tablet teknolojisini bu denli benimsemiş olmamız, ayrıca tabletlerin kurumlar genelinde kullanımını hedefleyen büyük ölçekli projelerle (ki bunların en bilineni Fatih Projesi olsa gerek) dünya sıralamasında da Türkiye'nin tablet kullanımında ilk 10'a girmesini sağladı.
0 yorum: